Servicedesk

Onze servicedesk collega's ondersteunen uw ICT-wensen

ICT Spirit & Servicedesk

Onze servicedesk collega's ondersteunen uw ICT-wensen

De vraag naar ICT-ondersteuning groeit. Onze servicedesk collega’s staan 24/7 voor u klaar. Mits we daarmee voldoen aan uw ICT-wensen.

Met de komst van steeds meer cloud diensten en mogelijkheden om ICT-infrastructuur te organiseren, is de vraag naar ICT-ondersteuning gestegen. Hierbij hebben de meeste organisaties niet meer voldoende aan louter helpdeskfunctionaliteit waar alleen vragen gesteld kunnen worden. Er is er behoefte aan het direct oplossen van problemen en behoefte aan technische kennis, regievoering en ontzorging op ICT-gebied. Onze collega’s van de servicedesk kunnen dit allemaal.

Servicedesk als centraal punt

ICT Spirit voorziet in de behoefte van kennis, regievoering en ontzorging door een servicedesk als dienst aan te bieden. Daarbij fungeert deze helpdesk als centrale afdeling voor uw ICT-organisatie. Zij lossen niet alleen storingen aan computers en software op, maar regelt ook de installatie van applicaties en programma’s van andere aanbieders (regievoerder).

 

Onze servicedesk medewerkers werken samen met alle andere disciplines binnen ICT Spirit. Alles met als doel u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Neem contact op

Dienstverlening die meebeweegt met uw organisatie

Wij vinden het belangrijk dat onze helpdesk voldoet aan uw ICT-wensen. Om beter in uw behoefte te kunnen voorzien, maakt servicelevel management een onderdeel uit van de dienstverlening.

 

Op basis van regulier contact worden de dienstverleningsafspraken getoetst en worden de behoeften voor korte en langere termijn afgestemd, met als doel tot een steeds betere dienstverlening te komen die meebeweegt met uw organisatie.

Ontvang direct support

Daarom kiest u voor ICT spirit

ICT Spirit biedt een compleet pakket van ICT-oplossingen om uw totale ICT-infrastructuur te beheren, onderhouden & beveiligen.

Ervaren
We worden gewaardeerd om ons kennisniveau en onze ervaring
Persoonlijk
Wij houden er zelf ook niet van om een nummertje te zijn
Eerlijk
Geen mooie praatjes, we doen gewoon wat we zeggen

Ook benieuwd hoe ICT Spirit uw ICT
processen kan verbeteren?

Blije klanten

Iedere dag helpen wij onze klanten verder. Bent u benieuwd hoe wij hen geholpen hebben? Zij vertellen er graag over.

Marco van Maanen Het Assink lyceum
Erik de Roo De Twentse Zorgcentra
Henry van der Zande Kruizinga.nl
Maarten Vente Medlon Medische Diagnostiek
Peter Zuithof Mijande Wonen
Michel Wentink Noordendorp Transport
Han Rutten Bewegen Werkt
Erwin Schrijvers Nieuwenhuis Groep
Bas Tempert Waterschap Vechtstromen
Jeroen Rouwhof Stodt Toekomsttechniek
Hein Peeters Wouter Witzel EuroValve
Kees van Kranenburg SKGZ | Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen
Jeroen Bemelmans Demcon
Marco van Maanen Het Assink lyceum
Erik de Roo De Twentse Zorgcentra
Henry van der Zande Kruizinga.nl
Maarten Vente Medlon Medische Diagnostiek
Peter Zuithof Mijande Wonen
Michel Wentink Noordendorp Transport
Han Rutten Bewegen Werkt
Erwin Schrijvers Nieuwenhuis Groep
Bas Tempert Waterschap Vechtstromen
Jeroen Rouwhof Stodt Toekomsttechniek
Hein Peeters Wouter Witzel EuroValve
Kees van Kranenburg SKGZ | Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen
Jeroen Bemelmans Demcon
Han Rutten Bewegen Werkt

Ook benieuwd hoe ICT Spirit uw ICT
processen kan verbeteren?