Outsourcing ICT

ICT Spirit - Outsourcing ICT

Uw ICT-afdeling, dat zijn wij!

Met de komst van steeds meer cloud diensten en mogelijkheden om ICT-infrastructuur te organiseren, is de vraag naar ICT-ondersteuning gestegen. Hierbij hebben de meeste organisaties niet meer voldoende aan louter helpdeskfunctionaliteit waar alleen vragen gesteld kunnen worden. Er is er behoefte aan het direct oplossen van problemen en behoefte aan technische kennis, regievoering en ontzorging op ICT-gebied. Wij kunnen dit met ons team allemaal. Denk daarbij aan onze collega’s van de Servicedesk, die op afstand werken en eventueel gedetacheerden, die bij u op locatie de ICT beheren.

Servicedesk als centraal punt

ICT Spirit voorziet in de behoefte van kennis, regievoering en ontzorging door een servicedesk als dienst aan te bieden. Daarbij fungeert deze helpdesk als centrale afdeling voor uw ICT-organisatie. Zij lossen niet alleen storingen aan computers en software op, maar regelt ook de installatie van applicaties en programma’s van andere aanbieders (regievoerder). Onze servicedesk medewerkers werken samen met alle andere disciplines binnen ICT Spirit. Alles met als doel u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Samen of helemaal uitbesteden?

Ons team blijft voortdurend studeren. Zo zorgen wij ervoor, dat we klaar zijn voor de ICT van morgen. We weten dat dat organisatorisch niet zomaar te organiseren is voor veel organisaties. U kunt onze mensen inschakelen om de leemtes in uw ICT-team en kennis op te vangen. Ook kunnen wij het complete takenpakket van uw ICT-afdeling overnemen. Voor ons geldt sowieso, uw business moet door gaan. Focus on your business.

 

Top